Törzsvásárlók
k, 2010-09-28 21:42 | Balázs Attila
Mire jó a tözsvásárlói rendszer?
A potenciális visszatérő vásárlók részére differenciált kedvezményeket biztosítunk, megkíséreljük visszacsalogatni és újra bevásárlásra ösztönözni őket. A kifizetett vásárlásaik volumenének megfelelően, ha valaki többet költ, bizonyos határpontoktól kezdeve egyre nagyobb kedvezményben részesülhet. Általában a bolt profiljától, az áruk értékétől, a vásárlók korosztály összetételétől nagyban függ, milyen költési szintekhez érdemes beállítani a vásárlói csoportba kerülést. Ha rosszul határozzuk meg, és elérhetetlen cél a törzsvásárlói kedvezmény, hiába dolgoztunk, hatástalan lesz az üzletmenetre.
Öt ismerős vásárló közül négy törzsvásárló is
- Hamilton a mezítlábas vásárló (semmi törzsvásárlói kedvezmény)
- Lauda Bronzkártyás törzsvásárló
- Button Ezüstkártyás törzsvásárló
- Alonzo Aranykártyás törzsvásló
- Fittipaldi Platinakártyás törzsvásárló
Négyszintű törzsvásárlói rendszert alakítottam ki:
- Bronzkártyás törzsvásárló. A kedvezménye a kosárba gyűjtött áruk pontjainak 1/4-e forintosítva.
- Ezüstkártyás törzsvásárló. A kedvezménye a kosárba gyűjtött áruk pontjainak 1/2-e forintosítva.
- Aranykártyás törzsvásárló. A kedvezménye a kosárba gyűjtött áruk pontjai 100%-ban forintosítva.
- Platinakártyás törzsvásárló. A kedvezménye a kosárba gyűjtött árukra extra 10% kedvezmény.
Új hozzászólás | Címkék
webáruház


Friss hozzászólások
14 év 50 hét
15 év 3 hét
15 év 3 hét
15 év 3 hét
15 év 3 hét
15 év 3 hét
15 év 4 hét
15 év 4 hét
15 év 5 hét
15 év 5 hét