Törzsvásárlók
k, 2010-09-28 21:42 | Balázs Attila
Mire jó a tözsvásárlói rendszer?
A potenciális visszatérő vásárlók részére differenciált kedvezményeket biztosítunk, megkíséreljük visszacsalogatni és újra bevásárlásra ösztönözni őket. A kifizetett vásárlásaik volumenének megfelelően, ha valaki többet költ, bizonyos határpontoktól kezdeve egyre nagyobb kedvezményben részesülhet. Általában a bolt profiljától, az áruk értékétől, a vásárlók korosztály összetételétől nagyban függ, milyen költési szintekhez érdemes beállítani a vásárlói csoportba kerülést. Ha rosszul határozzuk meg, és elérhetetlen cél a törzsvásárlói kedvezmény, hiába dolgoztunk, hatástalan lesz az üzletmenetre.
Öt ismerős vásárló közül négy törzsvásárló is
- Hamilton a mezítlábas vásárló (semmi törzsvásárlói kedvezmény)
- Lauda Bronzkártyás törzsvásárló
- Button Ezüstkártyás törzsvásárló
- Alonzo Aranykártyás törzsvásló
- Fittipaldi Platinakártyás törzsvásárló
Négyszintű törzsvásárlói rendszert alakítottam ki:
- Bronzkártyás törzsvásárló. A kedvezménye a kosárba gyűjtött áruk pontjainak 1/4-e forintosítva.
- Ezüstkártyás törzsvásárló. A kedvezménye a kosárba gyűjtött áruk pontjainak 1/2-e forintosítva.
- Aranykártyás törzsvásárló. A kedvezménye a kosárba gyűjtött áruk pontjai 100%-ban forintosítva.
- Platinakártyás törzsvásárló. A kedvezménye a kosárba gyűjtött árukra extra 10% kedvezmény.
Új hozzászólás | Címkék
webáruház
Friss hozzászólások
13 év 42 hét
13 év 47 hét
13 év 47 hét
13 év 47 hét
13 év 48 hét
13 év 48 hét
13 év 49 hét
13 év 49 hét
13 év 49 hét
13 év 49 hét